31 March 2011

Like Ur Atitude ! -,-''

Hey, assalamualaikum . (jawab2! haha) apa khabar semua?? ada sihat?? bgusbgus . Okay, aku bukan nak mengutuk or whatever lah kan. Aku tahu yang blog ney bukan tmpat nak mngutuk, nak maki hamun org, dan lainlain. Tapi bende yang aku nak citer ney, bnde FAKTA pulak . Bukan AUTA okay! Aku dah naik meluat pulak. Aku mngaku yang aku tak berapa suka dengan perangai kau tu ! dah lame kot . Tapi aku pendam je lah kan . Aku sabo je . Member2 aku pon same, dorg mne suke kau . haha :) yang pasal kau tiru aku tu, aku boleh tahan lagy. dah lamalama aku tgok makin mnjadijadi pulak -,-'' dulu kau buat kt aku, skng ney kau nk try buat kt mmber2 aku pulak? huh! jangan harap lah wey ! kadangkadang tu hati aku ney sakit je dok tgok muke kau . Seriously, hari ney kau dah buat kiteorg semua sakit hati! gedik gedik lah sial! ape yang aku ckp, kau sebuk nak mnyampuk. aduhh, sumpah aku benci . tapi disebabkan kau sahabat aku, aku diam je lah kan . tak boleh nak kate ape lah kan . eee, aku pon dah tak tau nak ckp mcm mne lagi. aku nak kau ubah lah perangai kau tu . aku tau aku pon tak baik mne . nobody perfect ! :D sebelum lagi ramai orang yang tak suke kau, kau berubah okay !