13 October 2011

cuti after PMR :/

hi, assalamualaikum :)
dulu sebelum PMR sibuk nak cuti, sekarang ni dah habis PMR cikgu pun dah bagi cuti seminggu sibuk nak sekolah. Bosan kot. dah tak tahu nak buat ape. err ==''
aku rindu kat mmber2 aku yang sentiasa ber-pokpek pokpek tu , cikgu2, makcik cleaner, makcik bookshop, makcik kantin semua ahh :D haha ! aku nak pergi sekolah boleh? 
kalau kat sekolah tu boleh nak bergosip, memekak, kacau orang, and buat ah apa apa yang aku suka :)
SEKOLAHKU RUMAHKU <3 
hahaha *ape kau ni aina? merepek :/
okay, cuti ni rutin harian aku tidurrrrrrr je memanjang. 
makan tidur, makan tidur, makan tidur.
syokk wey ! HAHA 
esok JUMMAT, lusa SABTU, esoknye AHAD and esoknye lagi ISNIN.
tak sabar nak pergi sekolah :)
wink wink :D 

#actually, tak de motif update ni. kbye :)