12 November 2011

Aku faham kau okay :')

Assalamualaikum, hiii :)
 hari ni duduk kat rumah, bosan yang teramat :/
dah tak tahu nak buat ape. hmm yelah, dulu ade bf bolehlah nak text ke hape kan.
sekarang ni dah tak tahu nak text sape dah. tapi takpe. aku still ade 
WESFENA :)
walau apa pun, aku nak kau tahu yang aku sayang kau okay.
and terima kasih banyak banyak cause selama ni kau TERlalu lah baik dengan aku. kau boleh sabar dengan 
perangai aku yang entah hape hape ni :/ 
kau selalu cakap kat aku yang kau tak pernah marah kat aku walau sekecil kuman tapi aku dapat rase yang kau tak kan lah nak bg tahu aku kot yang kau marah kat aku kan kan kan?
aku rasa memang ni jalan yang terbaik untuk kita dua. 
ini yang kau nak kan?
kau dengan hidup kau.
aku dengan hidup aku.
aku harap lepas ni kau akan dapat perempuan yang lebih baik drpd aku.
aku akan doakan kebahagian kau. :')